  • 1. Data: 2012-03-26 13:32:09
    Temat: Re: mleczno-dietetycznie ;)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Program Outlook Express nie mógł ogłosić Twojej wiadomości.
    Temat 'Re: mleczno-dietetycznie ;)', Konto: 'Gazeta',
    Serwer: 'news.gazeta.pl', Protokół: NNTP, Odpowiedź serwera:
    '441 Line 4 too long', Port: 119, Zabezpieczenie (SSL): Nie,
    Błąd serwera: 441, Numer błędu: 0x800CCCA9

    -=-

    Dlatego ciachnę babę (Linię znaczy się) po... Wiadomo po czym...
    Po długach... Ale nie teraz...

    -=-

    "Waldek" jkp4qe$2na$...@n...news.atman.pl

    > ZOO podobnych w Bialymstoku na peczki
    > to na Warszawskiej powinno miec szczegolne wziecie ?
    > Moze to sprawa kiepskiej reklamy

    Może.

    > - zobacz jaki TUW sobie banerek strzelil
    > w razie bidy - blisko masz na kurs zmiany fahu - 1 pietro ;)

    > Takie zagadki zaraz z rana ? - jeszcze kawa nie zaczela dzialac
    > - czy o to chodzi ?
    > http://www.fileinfo.com/extension/omf

    Użyłeś kiedyś któregoś z tych programów?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2012-03-26 13:46:21
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    napisał w wiadomości news:jkpk3u$5jt$1@inews.gazeta.pl...

    > Użyłeś kiedyś któregoś z tych programów?

    Nie mialem takiej potrzeby - jak dotad
    - miales dzis wybrac sie do Baski ;)

  • 3. Data: 2012-03-26 13:57:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jkpkua$kap$...@n...news.atman.pl

    > Nie mialem takiej potrzeby - jak dotad

    To widać.

    > - miales dzis wybrac sie do Baski ;)

    Mam to w planach od dawna. Jeno bóle pleców nie pozwalają.
    Może jednak dziś wybiorę się.

    Odchudzanie wczoraj zostało zahamowane -- zamiast spaść
    o 100 gramów, poszło o tyle w górę -- i nawet wiem,
    dlaczego tak stało się. Dziś już spadło o 100 gramów.

    Bóg mnie rozpieszcza tymi bólami. Inni w efekcie otyłości mają:
    cukrzyce; choroby serca i układów krążenia oraz płuc; choroby
    stawów, mięśni i kości -- ja jeno mam bóle, które ,,nakłaniają''
    mnie do chudnięcia.

    -=-

    Babę (jak widzę) ciachnąłem za wysoko, odcinając jej całe referncje. ;)
    Albo inaczej -- ja jej odciąłem tylko część, resztę ciachnęły bezduszne
    serwery... I nawet wiem, dlaczego tak stało się... Jednak z oddłużaniem
    trzeba uważać. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2012-03-26 14:06:52
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    napisał w wiadomości news:jkplk5$eel$1@inews.gazeta.pl...

    > Odchudzanie wczoraj zostało zahamowane -- zamiast spaść
    > o 100 gramów, poszło o tyle w górę -- i nawet wiem,
    > dlaczego tak stało się. Dziś już spadło o 100 gramów.

    100gr to najwyzej jeden sik
    - pod warunkiem zdrowej prostaty :)

  • 5. Data: 2012-03-26 14:19:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jkpm4o$lm5$...@n...news.atman.pl

    > 100gr to najwyzej jeden sik
    > - pod warunkiem zdrowej prostaty :)

    I sik, i zjedzona pomarańcza, i nie tylko sik -- wszystko
    (co mierzalne) jest brane pod uwagę. [łącznie z gównem]

    Radio ma czkawkę -- czyżby Donald Tusk zabrał cyfryzację i dla mnie?
    Co za człowiek!!! Nic dziwnego, że spada jego popularność...
    [a rośnie Janusza Palikota i Leszka Millera?]

    W Portugalii rozdają domy i ziemie za darmo -- może by moje ZOO do Portugalii?...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2012-03-26 14:48:02
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    napisał w wiadomości news:jkpmso$dnj$1@inews.gazeta.pl...

    > W Portugalii rozdają domy i ziemie za darmo -- może by moje ZOO do
    > Portugalii?...

    Jak zoo to moze lepiej na cypr ?

    A co ci sie nie sciaga z tego jutuba ?
    albo nie odtwarza po sciagnieciu
    rzuc linke - obakamy ;)

  • 7. Data: 2012-03-26 14:59:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jkpohu$oc6$...@n...news.atman.pl...

    > Jak zoo to moze lepiej na cypr ?

    Cypr? Tam od dawna są Saraceni...
    Nie ma już tam naszych dzielnych krzyżowców walczących mieczem o wartości!!!

    > A co ci sie nie sciaga z tego jutuba ?

    A ja piszę o nieściągalności? Ściąga się przy okazji wyświetlania,
    i to chyba aż w dwóch miejscach -- w keszu IE oraz w keszu Opery.

    > albo nie odtwarza po sciagnieciu

    Wszystko, co ma w nagłowku OMCF.

    > rzuc linke - obakamy ;)

    Rzuciłem -- o zwolenniku wielożeństwa...

    http://www.youtube.com/watch?v=AplWjCv7LWg&feature=r
    elated

    Wszystkie te baśnie mogą mieć OMCF. Nie muszą, ale mogą.
    Mogą być ciągane jako FLV, ale OMCF daje ładniejsze efekty.

    Przeglądarka (Opera niemydlana) to pokazuje jako film,
    ale ściągniętych plików nie umiem zamienić na ruchające
    się ;) obrazki zwane filmem...

    Baśnie jak baśnie -- nie jest to klasyka, ale i Jacka
    Kaczmaskiego dają tak, że mam OMCFy, a to już twórczość
    z wyższej półki.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2012-03-26 16:43:14
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    napisał w wiadomości news:jkpp7i$25$1@inews.gazeta.pl...

    > Cypr? Tam od dawna są Saraceni...
    > Nie ma już tam naszych dzielnych krzyżowców walczących mieczem o
    > wartości!!!

    Ale moze tam nie nekali by cie faceci w czerni ? ;)

    > http://www.youtube.com/watch?v=AplWjCv7LWg&feature=r
    elated
    > Wszystkie te baśnie mogą mieć OMCF. Nie muszą, ale mogą.
    > Mogą być ciągane jako FLV, ale OMCF daje ładniejsze efekty.

    Oki - jestem juz na swoim blaszaku [ 0,75kW mocy - dla cudakow :) ]
    mam tez ciutek luzu, to pochylam sie nad problemem
    No wiec - korzystam [czasami] z dodatku DH do FF
    - malo kiedy mam potrzebe zasysac cos 'jutuba',
    zwykle wyrabiam sie on-line, ale wrocmy do tematu.

    Podana przez ciebie bajke moge zapisac w kilku formatach
    - mp4
    - flv w rozdzialce 240/360/480
    - oraz webm - w rozdzialce 360 lub 480
    moge tez to konwertowac w locie do innego formatu
    Atomowy rdzen tu raczej bedzie bezsilny ;)
    Jesli chodzi o webm - gryzie to VLC bez problemu

    > Przeglądarka (Opera niemydlana) to pokazuje jako film,
    > ale ściągniętych plików nie umiem zamienić na ruchające
    > się ;) obrazki zwane filmem...

    Opery nie lubie (i nie spiewam) a jednorazowo instalowac
    ja mi sie nie kce - wiec tu nic nie podpowiem
    HGW jak jak ona sobie tempy zapisuje, ja nie wiem
    - jednak watpie aby to byla klatwa Samula ;)

  • 9. Data: 2012-03-26 17:34:46
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    > I sik, i zjedzona pomarańcza, i nie tylko sik -- wszystko
    > (co mierzalne) jest brane pod uwagę. [łącznie z gównem]

    Nie przesadz z tym odchudzaniem bo bedziesz bardzo podobny
    - moze juz troche jestes ? do tego co sie w lesie zgubil
    noo... Celebryty :) - tylko ze on ma wypasna fure i pewnie kupe szmalu

  • 10. Data: 2012-03-26 23:01:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jkq2am$3i5$...@n...news.atman.pl

    > Nie przesadz z tym odchudzaniem bo bedziesz bardzo podobny
    > - moze juz troche jestes ? do tego co sie w lesie zgubil
    > noo... Celebryty :) - tylko ze on ma wypasna fure i pewnie kupe szmalu

    Wilk słyszy drącego się w niebogłosy zająca, więc idzie tam,
    skąd słyszy wrzask...

    -- Co się stało?! Po co drzesz się?
    -- Zgubiłem się!
    -- No i co z tego?