  • 1. Data: 2012-03-26 13:07:59
    Temat: Aliorkowe 6,2 na 6
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    Czy to dziala tak jak w przypadku niegdysiejszych 100-dniowek? Tzn.
    chodzi mi o to czy dotychczasowi klienci moga zakladac lokaty przez
    internet?

    Na stronie pisza:

    "Bank udostępnił swoim dotychczasowym klientom możliwość realizacji
    zlecenia otwarcia lokaty za pośrednictwem konsultantów Contact Center.
    Pozostałe osoby mogą założyć lokatę wypełniając internetowy wniosek
    iLokata, dostępny na stronie www.lokata.aliorbank.pl. Zarówno nowi, jak
    i dotychczasowi klienci mogą także założyć lokatę podczas wizyty w
    oddziale lub placówce partnerskiej Alior Banku."

    Przy 100-dniowych tez pisali, ze dotychczasowi bodajze tylko w oddziale,
    ale jak sie zalozylo przez internet to dzialalo i byl podglad na nie w
    bankowosci elektronicznej. Nawet dalo sie zrywac bez problemu i
    pieniadze od razu wracaly. Jak jest tutaj?

  • 2. Data: 2012-03-26 13:57:48
    Temat: Re: Aliorkowe 6,2 na 6
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości

> [...]
    > elektronicznej. Nawet dalo sie zrywac bez problemu i pieniadze od razu

    Przypuszczam ze podobnie,
    - inaczej byloby to dosc upierdliwe dla banku
    No ale tylko przypuszczam. Moje 100-dniowki przeszly do BGZO
    - ten obiecywal utrzymac 6,48 do konca kwietnia ?
    wiec dalej ichniejsza oferta nawet gdy dostanie belka jest atrakcyjniejsza,
    [aczkolwiek niedostepna juz dla nowych]
    - Jakby co, to jest jeszcze Enter & kocie miauuu do zagospodarowania (7%)

  • 3. Data: 2012-03-26 16:46:16
    Od: PKL <s...@i...lublin.pl>

    Dnia 26.03.2012 Waldek <j...@t...mam> napisał/a:

    > - ten obiecywal utrzymac 6,48 do konca kwietnia ?

    tylko te 6.48 nie będa już atrakcyjne po 30 kwietnia

    > [aczkolwiek niedostepna juz dla nowych]
    > - Jakby co, to jest jeszcze Enter & kocie miauuu do zagospodarowania (7%)

    a z toyotą ten problem, że jak nie będzie dobrej oferty po skończeniu
    tych 19dniowych, to trzeba będzie:
    a) utrzymywac powyżej 10tyś u nich na siłę
    b) zamykać konto co pewnie jest upierdliwe
    aby nie płacić za konto

    to już neobank z 6.75 czy 6.9 chyba wygodniejszy, bo można się od nich wycofać
    jak nic nie będzie atrakcyjnego, a za leżące konto nie płacisz

    --
    Piotr Kassin
    http://www.speed-net.pl

  • 4. Data: 2012-03-26 16:50:12
    Od: PKL <s...@i...lublin.pl>

    > - inaczej byloby to dosc upierdliwe dla banku
    > No ale tylko przypuszczam. Moje 100-dniowki przeszly do BGZO
    tu po 30 kwietnia 6.48% nie będzie już atrakcyjne

    no i skoki :)
    7.8% na 3m i 8% na 6m robi swoje ;)

  • 5. Data: 2012-03-26 17:05:11
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "PKL" <s...@i...lublin.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wycofać
    > jak nic nie będzie atrakcyjnego, a za leżące konto nie płacisz

    Skoki juz byly tu walkowane - wpisowe :]

  • 6. Data: 2012-03-26 17:06:07
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-03-26 13:07, neoniusz pisze:
    > Czy to dziala tak jak w przypadku niegdysiejszych 100-dniowek? Tzn.
    > chodzi mi o to czy dotychczasowi klienci moga zakladac lokaty przez
    > internet?

    Mogą, przetestowane ;) W pierwszych dniach przelew wewn. o ~17 skutkował
    otwarciem lokat jeszcze w tym samym dniu

    Ja się za to zastanawiam czy założenie X lokat przez telefon to wiszenie
    na słuchawce X razy czas założenia jednej lokaty przez telefon czy
    przyjmują zlecenie w kilka chwil i po rozłączeniu zakładają lokaty. Mam
    większą kwotę którą chce podzielić na mniejsze lokaty aby móc w razie
    konieczności 'wypłacić' część środków z Aliora. Przerabiał ktoś z was
    hurtowe zakładanie lokat przez ich dezinfolinię?

  • 7. Data: 2012-03-26 17:37:56
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 26.03.2012 17:06, osa pisze:

    > Mogą, przetestowane ;) W pierwszych dniach przelew wewn. o ~17 skutkował
    > otwarciem lokat jeszcze w tym samym dniu

    Zaryzykowalem i przelalem kilka o 15:30. Jeszcze sie nie zalozyly.

> [...]
    > konieczności 'wypłacić' część środków z Aliora. Przerabiał ktoś z was
    > hurtowe zakładanie lokat przez ich dezinfolinię?

    Wlasnie tez po to (zeby wyplacic np. tylko czesc kiedys) zalozylem kilka
    lokat i niestety klikania jest sporo :/ Nie wiem po co tak utrudniaja...
    Znajac ich kompetencje i dezinfolinie to proces zakladania
    telefonicznego wcale nie musi byc latwy i mily.

    Ostatnio jak wplacalem gotowke w oddziale to juz mnie prawie trafilo. 2
    okienka do "rachunkow" a jedno do zwyklych wplat. Oczywiscie emeryci z
    rachunkami maja pierwszenstwo. To przeciez skandal. Jeszcze przy tym od
    zwyklych wplat byla baba, ktora wplacala chyba utarg z calego roku i
    zanosilo sie, ze potrwa to lekko 30 minut. A w sraliorku te kobity od
    rachunkow maja jakies smieszne limity i mozna u nich wplacic max 2k zl.
    Poszedlem do BZWBK, ktory jest drzwi obok (przynajmniej mozna czekac
    siedzac na sofie), a tam 7 osob do jednej kasy. Ale tam juz poczekalem i
    sie oplacilo, bo przyszla kobieta w wieku okolopogrzebowym i twierdzila,
    ze ukradli jej pieniadze i dyrektor albo ktos z oddzialu trzyma jej 200
    zl w kieszeni. Oczekiwanie na wplate trwalo tyle, ze zdazyla przyjechac
    policja.
    Dzis, o dziwo, nie bylo zadnej kolejki.

  • 8. Data: 2012-03-26 18:25:04
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-03-26 17:37, neoniusz pisze:
    > Znajac ich kompetencje i dezinfolinie to proces zakladania
    > telefonicznego wcale nie musi byc latwy i mily.

    Dlatego liczę na dobre wiadomości od praktyków ;) Jak nie będzie to
    jutro spróbuję się czegoś dowiedzieć w słuchawce ;)

    > Ostatnio jak wplacalem gotowke w oddziale to juz mnie prawie trafilo. 2
    > okienka do "rachunkow" a jedno do zwyklych wplat.

    Dziś byłem w oddziale i była czynna jedna kasa i jeden punkt
    pozyskiwania emerytów, na szczęście kolejki do kasy nie było.

    > Oczywiscie emeryci z rachunkami maja pierwszenstwo.

    Bo to klient idealny, przeważnie łatwo takiego zbałamucić i sprzedać
    jakąś pożyczkę lub kredyt, a i emerytura jest więc będzie z czego
    ściągać raty ;)

    Mnie dziś bardziej zaszokowało podejście do tajemnicy bankowej młodego
    dziewczęcia siedzącego w kasie, w której (ze względu na kolejkę do
    'opiekunków') chciałem założyć lokatę. Ale do rzeczy: zakomunikowałem,
    że chcę założyć lokatę na X złotych. Na co panienka spytała z jakiego
    rachunku i gdy odpowiedziałem, że tylko na jednym są wystarczające
    środki to zamiast przystąpić do działania ogłosiła na pół oddziału: no
    tak, czyli z tego rachunku na którym jest Y złotych? No nic... wyrwało
    się z młodej piersi więc darowałem sobie prośbę o nieogłaszanie salda
    wszystkim obecnym. Po założeniu lokaty równie donośnie jak poprzednio
    dziewczę obwieściło: lokata została założona więc teraz ma pan dwie
    lokaty na X i Z złotych. Po tym po prostu mnie zmroziło. Czyżby w
    programach kursów "zostań bankierem w 1 dzień" informacje o zachowaniu
    tajemnicy bankowej zostały wycięte?

  • 9. Data: 2012-03-26 18:36:11
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "osa" <o...@g...pl.ee> napisał w wiadomości

    > Bo to klient idealny, przeważnie łatwo takiego zbałamucić i sprzedać jakąś
    > pożyczkę lub kredyt, a i emerytura jest więc będzie z czego ściągać raty
    > ;)

    Ba, a na dodatek solidnie splacajacy - chocby przymieral glodem ;)

    > Po założeniu lokaty równie donośnie jak poprzednio dziewczę obwieściło:
    > lokata została założona więc teraz ma pan dwie lokaty na X i Z złotych.

    LOL - przypomnial mi sie dowcip jak to gosc
    dyskretnie kupowal w aptece prezerwatywy :)

  • 10. Data: 2012-03-26 20:21:57
    Od: welder <w...@w...net>

    On 12-03-26 17:06, osa wrote:

> [...]
    > konieczności 'wypłacić' część środków z Aliora. Przerabiał ktoś z was
    > hurtowe zakładanie lokat przez ich dezinfolinię?

    Tak, lokaty zakłada są hurtowo podczas jednego połączenia. Największą
    uperdliwością jest to, że konsultant/ka po przyjęciu dyspozycji
    odczytuje formułkę o założeniu lokaty przez imię.nazwisko na kwotę 'x'
    na czas 'y' na oprocentowanie 'z' jako odnawialną/nieodnawialną z
    pytaniem na końcu czy potwierdzam. I tak dla każdej lokaty. Lokaty są od
    razu widoczne w systemie.

    pzdr, welder