  • Data: 2005-12-17 23:15:29
    Temat: Re: mbank i wehikul czasu...
    Od: "K.K." <e...@d...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiem, ponieważ wówczas nie pisaliby treśli jaką miałby zawrzeć w zgodzie
    > na otrzymywanie spamu...
    > Widocznie NIE wyraził zgody, a oni namawiają go w perfidny sposób, żeby
    > JEDNAK wyraził

    Masz na myśli ten fragment?
    "W ten sposób w każdej chwili można dokonać aktualizacji adresu e-mail lub
    wycofać powyższš zgodę"
    IMHO jednak wyraził wcześniej zgodę, a oni grzecznie zachęcają go by w
    ramach tej zgody z własnej woli zdecydował się na biuletyny przesyłane
    mailem.
    Teoretycznie nie muszą zachęcać i prosić klienta, który wcześniej wyraził
    zgodę, a jednak nie próbują wysyłać wszystkiego jak leci, a jedynie to co
    zamówi klient. Nie otrzyma tych biuletynów, jeśli ich nie zamówi, mimo
    wcześniejszego wyrażenia zgody na otrzymywanie informacji handlowych z
    mBanku. IMHO właśnie to chcą mu uświadomić. Lub inaczej - mamy twoją zgodę,
    ale to ty zdecydujesz jakie biuletyny chcesz otrzymywać. Czy jest w tym coś
    złego? Wszak mogą sobie pozwolić na wysyłanie wszystkich biuletynów, a nie
    tylko wybranej przez klienta tematyki, lub żadnej, jeśli wyboru nie dokona.