eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mbank] - brak mozliwosci zalogowania, brak pomocy ze strony mlinii › Re: [mbank] - brak mozliwosci zalogowania, brak pomocy ze strony mlinii
  • Data: 2005-12-07 20:25:19
    Temat: Re: [mbank] - brak mozliwosci zalogowania, brak pomocy ze strony mlinii
    Od: Promyl <j...@p...nagg> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Chris napisał(a):
    > Dnia Wed, 07 Dec 2005 17:52:46 +0100, Promyl napisał(a):
    >
    > A CapLocka czasem nie miałeś włączonego?
    > Lub nie pomyliłeś numeru konta?
    > Sprawdziłeś certyfikat strony, z którą się łączysz?
    > Bo normalnie, to po trzech nieudanych pod rząd próbach zalogowania
    > wyświetla się komunikat, że dostęp do konta został zablokowany i w celu
    > jego odblokowania należy skontaktować się z operatorem mLini.
    >

    no wlasnie, nie mialem Caps Locka
    i cala reszta z mojej strony tez byla okey
    tym bardziej dziwi mnie fakt ze wlasnie
    wielokrotne proby nie przyniosly chociazby zablokowania itp...
    i komunikat caly czas jest ten sam
    hym .... :-( nie wiem, sprobuje zadzwonic jeszcze na mLinie

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1