eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mbank] - brak mozliwosci zalogowania, brak pomocy ze strony mlinii › Re: [mbank] - brak mozliwosci zalogowania, brak pomocy ze strony mlinii [wyjasnienie]
  • Data: 2005-12-07 22:18:05
    Temat: Re: [mbank] - brak mozliwosci zalogowania, brak pomocy ze strony mlinii [wyjasnienie]
    Od: Promyl <j...@p...nagg> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Chris napisał(a):
    > Dnia Wed, 07 Dec 2005 17:52:46 +0100, Promyl napisał(a):

    > Bo normalnie, to po trzech nieudanych pod rząd próbach zalogowania
    > wyświetla się komunikat, że dostęp do konta został zablokowany i w celu
    > jego odblokowania należy skontaktować się z operatorem mLini.
    >

    Wszystko sie wyjsnilo - operatorka mLini poinformowala mnie,
    od poczatku uzytkowania konta (pare ladnych lat ;))
    mialem 50 nieudanych logowań - w ramach bezpieczenstwa taka procedura itp
    szkoda tylko, ze komunikat w ogole mnie o tym nie informowal
    musialem poprostu odblokowac kanalem telefonicznym - kanal internetowy
    wprowadzic nowe tymczasowe haslo cyfrowe itd. itd..

    nie potrzebnie zasmiecilem tylko grupe - wybaczcie ;(
    chociaz moze ktos bedzie mial podobne zdarzenie i wpadnie na mojego posta

    Pozdr.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1