eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mbank] - brak mozliwosci zalogowania, brak pomocy ze strony mlinii › Re: [mbank] - brak mozliwosci zalogowania, brak pomocy ze strony mlinii [wyjasnienie]
  • Data: 2005-12-08 12:24:06
    Temat: Re: [mbank] - brak mozliwosci zalogowania, brak pomocy ze strony mlinii [wyjasnienie]
    Od: gollum <n...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Wszystko sie wyjsnilo - operatorka mLini poinformowala mnie,
    > od poczatku uzytkowania konta (pare ladnych lat ;))
    > mialem 50 nieudanych logowań - w ramach bezpieczenstwa taka procedura itp
    > szkoda tylko, ze komunikat w ogole mnie o tym nie informowal
    > musialem poprostu odblokowac kanalem telefonicznym - kanal internetowy
    > wprowadzic nowe tymczasowe haslo cyfrowe itd. itd..
    >
    > nie potrzebnie zasmiecilem tylko grupe - wybaczcie ;(
    > chociaz moze ktos bedzie mial podobne zdarzenie i wpadnie na mojego posta

    To nie zmienia faktu, że gdy kanał dostępu jest blokowany, to powinieneś
    otrzymać komunikat o zablokowaniu dostępu via www, a nie móc próbować
    "do bólu" się zalogować....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1