eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mbank] - brak mozliwosci zalogowania, brak pomocy ze strony mlinii › Re: [mbank] - brak mozliwosci zalogowania, brak pomocy ze strony mlinii
  • Data: 2005-12-07 20:21:21
    Temat: Re: [mbank] - brak mozliwosci zalogowania, brak pomocy ze strony mlinii
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Wed, 07 Dec 2005 17:52:46 +0100, Promyl napisał(a):

    > Dzisiaj probowalem w roznych godzinach zalogowac sie do mbanku
    > konto mam od poczatku istnienia banku i nigdy nie mialem podobnej sytuacji
    > otrzymuje komunikat:
    > Błąd logowania
    >
    > Nieprawidłowy intentyfikator lub hasło....

    A CapLocka czasem nie miałeś włączonego?
    Lub nie pomyliłeś numeru konta?
    Sprawdziłeś certyfikat strony, z którą się łączysz?
    Bo normalnie, to po trzech nieudanych pod rząd próbach zalogowania
    wyświetla się komunikat, że dostęp do konta został zablokowany i w celu
    jego odblokowania należy skontaktować się z operatorem mLini.

    --
    Krzysztof

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1