    From: BK <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: marmurkowe 8%
    Date: Wed, 4 Mar 2009 05:28:01 -0800 (PST)
    <49ad1b7d$1@news.home.net.pl> <goj9be$mo0$1@news.wp.pl>
    <goj9vn$1tn$1@inews.gazeta.pl> <gojd5d$pln$1@news.wp.pl>
    <4...@n...home.net.pl> <gojdro$foh$1@news.onet.pl>
    <49ad3cc6$1@news.home.net.pl> <gojfu9$mkk$1@news.onet.pl>
    <gojgnb$t7v$1@atlantis.news.neostrada.pl> <gojh2a$s81$1@news.wp.pl>
    <c...@p...googlegroups.com>
    <1...@e...googlegroups.com>
    <gojnpg$el4$1@news.onet.pl>
    <0...@x...googlegroups.com>
    <goldte$n23$1@news.onet.pl> <golq9t$coj$1@news.interia.pl>
    <golrm6$1sg$1@news.onet.pl>

    On Mar 4, 1:20 pm, "kris" <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl> napisał w
    > wiadomościnews:golq9t$coj$1@news.interia.pl...

    > Tu pewnie masz rację, ale bardziej mi chodziło o to aby jak ktos podaje
    > jakieś fakty to to zweryfikował. Udziałowcami każdego Skoku są jego
    > członkowioe(każdy ma minimu jeden udział) wiec tych udziałow najwiekszy skok
    > ma miliony(mniej więcej tyle ilu członków). W jaki sposób mozna wiec by było
    > sprzedać pakiet wiekszości udziałów?
    > Technicznie niemozliwe;))
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    >
    > Krzysiek

    Hmmm opierasz sie na blednym zalozeniu, ze jeden udzialowiec to jeden
    udzial. Nie jest to prawda. Podobnie jak w spolkach akcyjnych i w
    spoldzielniach jeden udzialowiec moze posiadac wiecej niz jeden
    udzial. Dodatkowo udzialowcami SKOK moga byc takze osoby prawne, nie
    tylko fizyczne. Tym sposobem 75% udziałow KK SKOK ma jedna fundacja.

    Roznica miedzy spolka a spoldzielnia jest tylko taka, ze liczba
    udzialow nie przeklada sie na liczbe glosow.