  • Data: 2004-05-16 19:48:48
    Temat: Re: mBanku rules :(
    Od: "Piotr" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Trele morele, łżesz w żywe oczy,
    > komunikat wygląda następujaco:
    >
    > Błąd systemu
    > Błędny identyfikator lub hasło.
    > [Zaloguj ponownie]

    byc moze masz racje
    czasami czlowiek nie czyta to co jest napisane
    lecz to co mu sie wydaje ze jest napisane

    dla mnie ten naspi byl wtedy na tyle mylacy ze bylem pewnie
    ze podaje zly numer klienta a nie zle haslo

    mam nadzieje ze teraz sprawdzajac nikomu i numerze klienta o 1 wyzszym od
    mojego
    nie zablokowalem konta lub ze nie ma takiego klienta - tylko raz kliknalem
    :)

    nie zmienia to jednak faktu ze swoje juz chyba odpokutowalem
    i w koncu ten "superkonsultant" moglby zadzwonic i to najlepiej wtedy gdy
    bede mogl ten telefon odebrac :)

    Piotr