  • Data: 2004-05-16 20:49:31
    Temat: Re: mBanku rules :(
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > byc moze masz racje
    > czasami czlowiek nie czyta to co jest napisane
    > lecz to co mu sie wydaje ze jest napisane
    >
    > dla mnie ten naspi byl wtedy na tyle mylacy ze bylem pewnie
    > ze podaje zly numer klienta a nie zle haslo
    Aaaaa, już poznaję,
    to Ty:
    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.biz
    nes.banki&tid=6864468
    i tu:
    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.biz
    nes.banki&tid=6894524
    i dalej mi się szukać już nie chce,
    ale teraz już wiem czemu na grupie ciągle się pisze
    że mBank jest be ;-)

    > nie zmienia to jednak faktu ze swoje juz chyba odpokutowalem
    > i w koncu ten "superkonsultant" moglby zadzwonic i to najlepiej wtedy gdy
    > bede mogl ten telefon odebrac :)
    No nie wiem,
    dziś znowu chciałeś ukryć wszystkie swoje winy
    -nieuwaga
    -niezaktualizowany telefon
    -zablokowany kanał telefoniczny
    -brak karty VE
    Ba, mało tego, jeszcze chciałeś nam wmówić,
    że to przez błędny komunikat mBanku ...
    Oj, jeśli ten "superkonsultant" czyta grupę,
    to chyba jeszcze 'trochę' popokutujesz ... ;-)

    St.