  • Data: 2005-03-24 17:19:16
    Temat: Re: mBank - przymiarki do cashback
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> szukaj wiadomości tego autora

    Kamil Jońca napisał(a):

    > Sam dobrze wiesz, ze bank nie chciałby, żeby za dużo gotówki wypłynęło
    > taką drogą.

    To niech będzie limit w bankomacie / whatever.

    > Cashback wydaje się najlepszym rozwiązaniem.

    Ale dlaczego akurat cashback i koniec?

    Żeby nie było - nie mam NIC przeciwko czemus takiemu jak cashback, ale
    jestem przeciwnikiem traktowania sprawy w sposób następujący:
    cashback jest dobry BO będzie można wypłacić gotówkę z kk
    Nie o to tutaj ma chodzić i traktowanie cashbacku jako sposobu na
    wyciągnięcie gotówki z kk jest wypaczeniem idei tej usługi.

    Jako wielki miłośnik tzw. 'unified services' uważam, że powinno to
    zostać ujednoliczone z bankomatami, aby uniknąć sytuacji, że klienci
    korzystają z cashbacku BO mogą sobie wypłacić gotówkę z kk. A dlaczego
    nie z bankomatu z jakimś limitem (choćby identycznym)?

    Dla mnie to jest jeden z wielu SPOSOBÓW wypłaty gotówki. I powinien być
    SPÓJNY z innymi.