  • Data: 2005-03-24 20:46:08
    Temat: Re: mBank - przymiarki do cashback
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale dlaczego akurat cashback i koniec?
    >
    > Żeby nie było - nie mam NIC przeciwko czemus takiemu jak cashback, ale
    > jestem przeciwnikiem traktowania sprawy w sposób następujący:
    > cashback jest dobry BO będzie można wypłacić gotówkę z kk
    > Nie o to tutaj ma chodzić i traktowanie cashbacku jako sposobu na
    > wyciągnięcie gotówki z kk jest wypaczeniem idei tej usługi.
    >
    > Jako wielki miłośnik tzw. 'unified services' uważam, że powinno to zostać
    > ujednoliczone z bankomatami, aby uniknąć sytuacji, że klienci korzystają z
    > cashbacku BO mogą sobie wypłacić gotówkę z kk. A dlaczego nie z bankomatu
> [...]

    Trzeba pamiętać, że bank chce gdzieś zarobić. Jak wypłacasz w bankomacie to
    jest to tylko koszt dla banku (musi zapłacić za transakcję czy w swoim czy w
    obcym bankomacie). Jak zrobisz cashback to robisz też zakupy i bank zarabia
    na prowizji (interchange). Poza tym banki próbują skłonić ludzi do płacenia
    w sklepach kartami debetowymi zamiast wykorzystywana ich tylko do wypłat z
    bankomatów.