  • Data: 2004-01-06 14:03:19
    Temat: Re: mBank mnie oszukał !!!
    Od: "Grzexs" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale mogliby nagrać głos Janiny magnetofon mówiącej "będzie
    prowizja", z takim złośliwym shadenfreunde akcentem jak u panienek na
    poczcie, to fakt...
    JaC

    A to akurat nie byłoby głupie. Wypłacam forsę z obcego bankomatu i
    przed zaakceptowaniem wypłaty pojawia się informacja o prowizji. Wiele
    osób uchroniłoby przed niechcianym debetem.

    A w ogóle, to bankomaty - moim zdaniem - cierpią na przerost formy nad
    treścią. Po cholerę ładować tam monitor, jak wystarczyłby większy
    panel LCD. Liczbe przycisków też możnaby zredukować do np. 16,
    komunikaty byłyby wtedy np. "wciśnij [1] by cośtam, [2] by cośtam"
    itp. I wtedy mogłoby byc ich więcej!

    Grzexs