  • Data: 2020-02-28 20:10:30
    Temat: Re: mBank i przekształcenie eKONTA
    Od: Krystek <s...@k...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-02-27 12:57, Dawid Rutkowski pisze:
> [...]
    s-pl-pko-bp-zmienia-cennik-kont-znamy-szczegoly-nowe
    go-konta-za-zero-449120>

    > Jak chcesz banku z sensownymi - tzn. niezapchanymi przez emerytów - oddziałami, to
    lepiej spójrz na santander, ew. millenium, w ostateczności bnp - w zależności,
    którego oddział masz blisko.
    > W santander konto darmowe, debetówka przy 5 pyk/mc, inaczej 5zł (albo stała opłata
    3zł) - pytanie, czy potrzebna, bo bankomaty na blik darmowe wszystkie, a do płacenia
    lepsza kredytówka, którą dostaniesz od ręki.
    > W mille wymagają 1k wpływu i 1 transakcji. Konto, karta, bankomaty (w tym blik)
    bezpłatne.

    Santandera unikam, bo to ex-BZWBK, z którym mam średnie wspomnienia. Nie
    chcę zakładać konta w pogrobowcu BZ-ta. Kredytówki nie potrzebuję. A
    jako konto ze stałym wpływem już mam inne, więc kolejny rachunek typu
    Mille mi niepotrzebny, bo zakładam, że ma być przelew o temacie
    wynagrodzenie, a nie ping-pong z innego, własnego rachunku.

    > W skarbonkę dodatkowo nie ma się co ładować, bo bankomaty dla wypłat debetówką
    darmowe tylko własne pko. A darmowe blikiem masz wszędzie.

    No to już ostudziłeś mój zapał do PKO BP.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/