  • Data: 2020-06-07 15:00:01
    Temat: Re: mBank gdzie się podziała lista odbiorców
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > W sklepie to ma sens - obejrzysz inne polki, moze cos kupisz :-)

    Z jednym "ale" - ja do takich sklepów nie chodze gdzie mi przestawiaja
    polki czesciej niz raz na 2 lata.
    Gubie sie :)

    > IMO - nie to im przyswieca.
    > Ale widac - chca cos zmieniac. Moze dla samej zmiany, moze dla
    > nagrody.

    Od czasu jak wprowadzili ten nowy interfejs to przestałem szukac.
    Wchodze w historie i robię: ponow przelew.
    Minus jest taki ze kazdy przelew musze potwierdzic smsem, plus taki ze
    nie musze szukac co znowu zmienili z odbiorcami.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'