eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank blokuje wypowiedzi klientów › Re: mBank blokuje wypowiedzi klientów
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!not-f
    or-mail
    From: "Ghost" <g...@e...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank blokuje wypowiedzi klientów
    Date: Sun, 12 Jun 2011 08:36:54 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 33
    Message-ID: <it1nbn$6jv$1@mx1.internetia.pl>
    References: <4df45a99$0$2487$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-253-224-59.ip.netia.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1307861175 6783 77.253.224.59 (12 Jun 2011 06:46:15 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 12 Jun 2011 06:46:15 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6090
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:553904
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Adam" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:4df45a99$0$2487$65785112@news.neostrada.pl...
    > Jestem ciekawy jakie jest Wasze zdanie na to, że mBank wycofał z blogu
    > informację o opłatach kart debetowych i do tego z kilkuset negatywnymi
    > komentarzami na ten temat. mEkipa pisała, że ważne są dla nich opinie
    > klientów, a tu taki numer. Moim zdaniem blokowane są wypowiedzi, bo
    > zaczęli odczuwać skutki swojej decyzji, i żeby dodatkowo inni się nie
    > buntowali czytając te negatywne komentarze to wyczyścili blog. Świadczy to
    > tylko o banku i podejściu do klientów. Jak za bardzo gadają to trzeba ich
    > uciszyć konkretnie. Awaria to nie jest, bo widzę że tylko ten temat i
    > wpisy zniknęły.
    > Na tej grupie są na pewno przedstawiciele mBanku, więc napiszę tutaj to
    > samo co na blogu - już złożyłem wniosek o konto w innym banku i zabieram
    > kasę od Was. W życiu nie polecę konta u mBanku. Jak chcecie wyciągać kasę
    > reklamując się wcześniej jako w pełni darmowy bank, to albo jesteście
    > bardzo pazerni, albo macie kłopoty. Ale moim zdaniem kłopoty to dopiero
    > będą. Przeniesienie się do innego banku to nie problem. I nie chodzi tu o
    > 2PLN, tylko o zasady i podejście do klientów. Czyszcząc niewygodny dla
    > siebie temat i komentarze na blogu jeszcze pogorszyliście sprawę.

    Cichaj, bo jeszcze jakis Ci powie, zebys nie darl szat bo jestes w ten
    sposob dziecinny - niech zgadne "to jest ich forum i moga podejmowac jakie
    chca decyzje".

    A tak na powaznie, zgadzam sie albo mbank ma problemy, albo w marketingu
    zatrudnili idiote sadzacego, ze "tylko 2 zlote" klienci przelkna bez
    szemrania - nie, klienci nie przelkna (sprawdzic czy nie Wojciech Bancer).

    Z drugiej strony decyzja o wszczeciu cenzury w internecie, przez bank
    internetowy, wyglada jak brzytwa tonacego, tudziez dyktafon do trumny. Teraz
    sie dopiero zacznie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1