eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[lekko dlugie] Refleksje (osobiste) po kilku latach korzystania z KK › Re: [lekko dlugie] Refleksje (osobiste) po kilku latach korzystania z KK
  • Data: 2009-11-08 23:31:09
    Temat: Re: [lekko dlugie] Refleksje (osobiste) po kilku latach korzystania z KK
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Michal_Ko" <m...@n...org> wrote in message
    news:hd7it7$rri$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    Witajcie

    Absolutnie nie mam zamiaru wywoływać wojny i walczyć tutaj z KK- wiele z
    kartami przeszedłem ;) i za dobrze je znam, żeby potępiać, ale ostatni
    miesiąc bardzo dużo zmienił w postrzeganiu tego narzędzia...

    Może ktoś ma podobne spostrzeżenia?

    Generalnie, wszystko zalezy od czlowieka i jego sposobu wydatkowania kasy.
    Zgadzam sie, ze jest to wyjatkowo sprytne narzedzie, ktore rozdaja banki i
    kusi do wydawania ponad miare. Musisz zauwazyc, ze oprocz tej grupy ludzi,
    ktorzy wydaja wiecej niz trzeba, wydaja wiecej niz ich stac pozostaja tez
    grupy powiedzmy z oszczednosciami, ktore kilkakrotnie przewyzszaja ich
    limity na karcie i praktycznie nie ma dla nich znaczenia czy placa debetowka
    czy kredytowka. Moim zdaniem to nie jest narzedzie dla ludzi zyjacych 'od 1
    do 1', ale dla tych co maja spore dochody lub zasoby w postaci oszczednosci
    i wtedy taka karta daje efekt wiekszej plynnosci i czesto jeszcze na nas
    zarabia.