  • Data: 2008-12-13 11:09:36
    Temat: Re: 'kurier' z Aliora
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Marcin Nowakowski" <m...@...sygnaturce.pl> wrote in message
    news:gi03hh$33c$2@news.dialog.net.pl...

    > ZTCW, to mają plany wyłącznie na przychody (w każdym razie oddziały, nie
    > wiem jak to się dalej przekłada na pracowników).

    No wlasnie. Przychody sa scisle zwiazane ze sprzedaza. Maja ew. wybor czy
    sprzedaz produkt tanszy/bezpieczniejszy dla klienta a mniej przychodowy dla
    banku, czy drozszy/mniej bezpieczny a bardziej przychodowy dla banku.
    Nie spodziewalem sie zeby wynalezli kolo ;).

    > Ciężko to uogólniać, zależy pewnie od regionu. W oglądanych przeze mnie na
    > www oddziałach Aliora widać sporo osób z P, choć jest i kilka z BZ-WBK.

    Hehe... a ja slyszalem, ze jest juz pierwsze osoby chca wracac do starych
    firm ;).

    MK