  • Data: 2007-03-01 13:58:13
    Temat: Re: kupic mieszkanie
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Patrze, patrze a tu gringo porozsypywal nastepujace haczki:
    > Ludzie doradzce cos,
    > Mam na oku 3-pokojowe mieszkanie w Wiszacych Ogrodach za 320 000zł (w
    > poblizu jest Auchan, obwodnica, park - lokalizacja spoko). Mieszkanie
    > jest do odbioru w 2009.
    > Obecnie mieszkam w Bydgoszczy ale chce sie przeprowadzic do
    > Trojmiasta.
    > na dzien dzisiejszy dochody netto moje + zony to okolo 3500zł.
    > Jak oceniacie pomysl na taki kredyt? Czy warto pakowac sie w takie
    > długi? Nie wiem jakie są koszty życia w trójmieście, czy duzo
    > odbiegaja od tych z Bydgoszczy?
    O koszty zycia w trojmiescie popytaj lepiej na odpowiedniej grupie
    regionalnej.
    Szanse na prace i wyzsza pensje - takze tam, oraz na pl.praca.dyskusje.
    Na szybko... 1000zl na 'zycie' to raczej malo. Spozywcze + jakis ciuch +
    dojazdy. A gdzie jakis urlop, wypoczynek? Prezenty, wyjscie do kina, do
    pubu, spotkania ze znajomymi? Zakup jakiegos mebla, ew koszty utrzymania
    samochodu. Jakies leki. Prasa. W przyszlosci pewnie jakis dzidzius? A
    jakies oszczednosci?
    Pierwsze co bym radzil, to zastanowic sie co umiesz (znaczy sie jakie
    jezyki/technologie) i dowiedziec sie ile ktos taki mzoe wyciagnac w
    3miescie (zrodlo - m.in. grupa regionalna, pl.praca.dyskusje).
    Najlepiej, 'dla sportu' umowic sie na jakas rozmowe w sprawie pracy w
    3miescie i zobaczyc, ile Ci zaproponuja.
    Ja osobiscie, przy takich zarobkach jakie podales, to nie wchodzilbym w
    rate wieksza niz 1000zl. Zona po pedagogice raczej nie bedzie zarabiala
    duzo wiecej, ciezko zeby doszlusowala do Ciebie. A zycie z takim
    kredytem na karku i bez perspektywy oszczedzania... nierozsadne to malo
    powiedziane.
    --
    badzio