  • Data: 2007-03-02 08:48:02
    Temat: Re: kupic mieszkanie
    Od: "gringo" <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 1 Mar, 14:43, "gringo" <g...@g...com> wrote:
    > Ludzie doradzce cos,
    >
    > Mam na oku 3-pokojowe mieszkanie w Wiszacych Ogrodach za 320 000zł (w
    > poblizu jest Auchan, obwodnica, park - lokalizacja spoko). Mieszkanie
    > jest do odbioru w 2009.
    >
    > Obecnie mieszkam w Bydgoszczy ale chce sie przeprowadzic do
    > Trojmiasta.
    > na dzien dzisiejszy dochody netto moje + zony to okolo 3500zł.
    >
    > Bank moze mi udzielic takiego kredytu na 30lat z rata okolo 2000zł.
    > Oplaty zwiazane z utrzymaniem mieszkania to jakies 500 - 600zł na
    > miesiac.

> [...]

    No wiec więc zamykamy ten wątek.

    Posłucham rady mojego ojca który kiedyś do mnie powiedział:
    "Synu, jak ci 10 osób mówi że jesteś pijany, to idź i się połóż spać."

    Dzięki wam wszystkim za dobre rady!
    Przemyślałem to wszystko jeszcze raz, przekalkulowałem i doszedłem do
    wniosku że macie rację.

    Pozdrawiam wszystkich jeszcze raz!