  • Data: 2007-03-04 18:23:05
    Temat: Re: kupic mieszkanie
    Od: "gringo" <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 1 Mar, 14:43, "gringo" <g...@g...com> wrote:
    > Ludzie doradzce cos,
    >
    > Mam na oku 3-pokojowe mieszkanie w Wiszacych Ogrodach za 320 000zł (w
    > poblizu jest Auchan, obwodnica, park - lokalizacja spoko). Mieszkanie
    > jest do odbioru w 2009.
    >
    > Obecnie mieszkam w Bydgoszczy ale chce sie przeprowadzic do
    > Trojmiasta.
    > na dzien dzisiejszy dochody netto moje + zony to okolo 3500zł.
    >
    > Bank moze mi udzielic takiego kredytu na 30lat z rata okolo 2000zł.
    > Oplaty zwiazane z utrzymaniem mieszkania to jakies 500 - 600zł na
    > miesiac.

> [...]

    ZMIANA WARUNKOW: ;)

    Kredyt na 45 lat!!! za okolo
    PLN:1550zł/msc
    albo CHF:1230zł/msc
    Problem w tym ze to niestety Millennium - do tej pory nie mialem z nim
    nic wspolnego ale widzialem kilka negatywnych opinii.

    Zakladam ze zarobki beda podobne jak w Bydgoszczy.
    W przypadku duzych problemow finansowych w przyszlosci - zawsze mozna
    wynajac, ew. sprzedac, tak sobie mysle.

    Jesli chodzi o rynek wtorny no to niestety po pobieznych ogledzinach
    widze ze ceny sa niewiele nizsze niz na pierwotnym. Poza tym nie
    wydaje wam sie, ze to jednak kiepska inwestycja kupowac mieszkanie 40m
    w plycie z wczesnego gierka za 240tys ? Normalnie nie chce mi sie
    wierzyc ze te ceny moga jeszcze wzrastac.

    Z praca dla mnie w Trojmiescie narazie nie jest zle - zreszta mam w
    sumie 2 lata na jej znalezienie.

    Byłem tam dzisiaj ;) Jesli chodzi o samo polozenie osielda - no to
    hmmm, troche inaczej sobie to wyobrazalem. Jak tam jechałem ul.
    Kartuska, to miałem wrażenie że jestem na wsi ;) ale ma to swoje
    plusy: cisza spokoj itd. Na szczescie jest ten Auchan po sasiedzku w
    ktorym jest wszystko co potrzeba - to jest dla mnie duzy plus - nie
    trzeba bedzie nigdzie jezdzic po zakupy, bo ja nie chce sie za bardzo
    uzalezniac od samochodu.
    Martwie sie jednak o tą W-Z,ke - troche niebezpiecznie blisko
    osiedla.

    no i co wy teraz na to wszystko powiecie?
    :-)