  • Data: 2006-11-25 07:50:17
    Temat: Re: kredyt
    Od: w...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    lupo78 wrote:
    > Cześć
    > czy ktoś mógłby mi polecić dobrego doradcę hipotecznego w Toruniu. Szukam
    > kredytu. A doradcy z PKO mnie zeźlili maksymkalnie.
    > Proszę o jakiś kontakt do tej osoby.
    >
    > Pozdrawiam
    > maciek

    Witam, jestem z Torunia, niedawno biegalem za kredytem hipotecznym.

    Expandera sobie odpusc i tak beda Ci wciskac mBank (ktory moze nie jest
    zly jesli masz stalowe nerwy i duzo czasu).

    GoldenEgg na Nowym Rynku dal mi oferte dosc zblizona do tego co sam
    zdazylem wyszukac (chociaz banku w ktorym kredyt w koncu wzialem nie
    uwzglednili, ale byc moze dlatego ze mialem juz tam zlozony wniosek i
    poinformowalem o tym GoldenEgg).

    Kredyt powyzej 200 tysiecy - warto isc do Fortisbanku.
    Kredyt do 20 lat - warto isc do Deutsche Banku.
    Dochody okolo 5kpln brutto lub wiecej warto isc do Nordei.

    W DB moze byc w walucie do 30 lat, ale pod warunkiem zabezpieczenia na
    innej nieruchomosci niz kredytowana.

    Do tego dopytaj w Multi i Millenium i masz pelen przeglad ciekawych
    ofert.
    Z tym ze Multi ma chyba niezla oferte refinansowania i do nich zawsze
    mozna przejsc.

    Nawet jak bedziesz mial oferte od doradcy, idz do dwoch - trzech
    bankow, zebys pozniej nie byl zaskoczony ze mozna bylo taniej niz przez
    posrednika.

    W ktorym oddziale PKO byles?
    Na Szerokiej siedzi calkiem mila pani, ktora moze nie do konca wie skad
    sie bierze LIBOR, ale przez wniosek kredytowy do wyplaty transzy moja
    TZ przeprowadzila w < 2 tygodnie.

    Pozdrawiam
    Wieslaw