  • Data: 2011-12-20 13:45:57
    Temat: Re: kradzierz danych karty?
    Od: "Michal" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 19 Dec 2011 22:38:51 +0100, Michal napisał(a):

    > Pomylkowo wyslalem na priva odp. wiec tutaj jeszcze raz
    > nudzisz ,uzywaj sobie dalej tego slownika a nie pouczaj innych bo i nudne
    > to i plytkie.

    Przy okazji mógłbyś nauczyć się też poprawnego cytowania.

    nie dziwi mnie ze tyle kretynow w internecie nawet Lem to zauwazyl. Wiec
    naucz sie troche wiecej bo za malo wiesz.nie bede ci tlumaczyl bo jestes
    zalosny.zobacz sobie z jakiego programu korzystma i poszukj to znowu sie
    czegos nauczysz anie bedziesz wypisywal farmazonow.