  • Data: 2011-12-21 14:12:42
    Temat: Re: kradzierz danych karty?
    Od: "Michal" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiec
    > naucz sie troche wiecej bo za malo wiesz.nie bede ci tlumaczyl bo jestes
    > zalosny.zobacz sobie z jakiego programu korzystma i poszukj to znowu sie
    > czegos nauczysz anie bedziesz wypisywal farmazonow.

    Z takiego: X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3538.513
    Czyli z czegoś, czego rozsądny człowiek nawet kijem nie tknie.

    Biedaku masz racje z tym ze malo ktory rozsadny czlowiek korzysta z tych
    grup szczegolnie ze poziom tworza tacy jak ty jak juz naopisalem lem to
    dawno zauwazyl .
    Dla mnie grupy istnialy 15 lat temu teraz mi wsio z czego napisze 10 postow
    rocznie i nie bawie sie jak ty czas spedzajac na idiotycznych postach nic
    nie wnoszac madrego.
    Dlatego tyle grup padlo.Jak zwrocilem uwage wez sie za siebie to zrobisz cos
    madrzejszego i dla zdrowia i cos porzytecznego a nie pieprz farmazonow .