  • Data: 2002-05-01 16:03:27
    Temat: Re: konto wybor
    Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    OJ WILCZKU

    >Dla kogoś kto nie robi zakupów w necie nie opłaca się, a jak ktoś zapragnie
    zrobić zakupy w necie niemasprawy zamawia na miesiąc, później zamyka i wsio

    > No ale eKarta kosztuje 1,67 zl miesiecznie (a poniewaz platnosc
    > jest z gory a nie miesiecznie to "efektywnie" karta Inteligo wychodzi
    > nawet mniej niz to 11,88 zł rocznie :-))))
    > OCZYWIŚCIE

    > Jak to przecież jak każdy bank ma sesje przychodzące, musisz najlepiej
    zaplanować tyle ile wydasz bo masz tam niższe oprocentowanie, chyba ze liczysz
    na zapłacenie niższego podatku...

    > Owszem, zgadzam sie - trzeba przelac poprzedniego dnia albo przynajmniej
    > kilka godzin wczesniej jesli zalapiemy sie na dzisiejsza sesje elixiru.
    > Dlatego mowilem ze dla wygody mozna kupic eKarte (ale jest to rozwiazanie
    > drozsze jednak).
    > Kilka godzin wsześniej tego samego dnia

    > Nie, wtedy i tylko wtedy kiedy wykorzystywane jest jako konto lokacyjne..

    > Tez sie zgadzam, pewnie dzisiaj nie zalozylbym konta przy obecnej TOiP.
    > (dodam, ze sam je zakladalem, bez 50 zl wkladu :-))
    >Ja też nie z powodu oprocentowania lokat trochę mniejszemu niż efektywne w
    mbanku+ podatek od lokat,dlatego że znam bank który nawet nominalnie daje 9%
    ale to sie zmieni ...Zakładałem bez wkładu ale załakomiłem się że przez chwile
    mieli większy % od mbanku, oczywiście jak sie zapisałem to zmniejszyli, na
    początku przelałem złotówkę i tak sie zaczęło