    From: "Wilczek" <w...@i...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: konto walutowe w GBP
    Date: Sun, 2 Jun 2002 00:28:57 +0200

    > A ile musialbym placic miesiecznie za dostep netowy (nie jest to konto
    > studenckie ani Young)?

    Dostep netowy nie kosztuje nic!!! pod warunkiem, ze chcesz miec tylko
    podglad salda i operacji + przelewy zdefiniowane. Koszta pojawiaja
    sie wtedy kiedy chcesz miec dowolne przelewy a takie mozna miec tylko
    z tokenem i tlyko od konta "Plus" wzyz a to oznacza 6 zl za prowadzenie
    + 25 za wydanie tokena). Jesli masz duzo innych rachunku to zdefiniowane
    przelewy Ci wystarcza.

    > A jak wygladaja konta walutowe w Multi albo Fortisie, albo LG, bo te
    > banki dosyc lubie :)

    W Multi wygladaja tragicznie - 1 zl za prowadzenie + 0,5% prowizji od
    kazdej wplaty i wyplaty. Do tego brak kursu "dewizy". W LG sa rachunki
    ale tylko dla konta "marmurkowych" dla LGNetu - brak. W Fortisie nie
    wiem bo nie mam konta ze wzgledu na zaporowe oplaty za prowadzenie.

    Na prawde BZWBK ma najlepsze rachunki walutowe (znosne ma jeszcze KB).
    Jak nie chcesz miec ROR'u to go zamknij i zostaw tylko walutowy
    prowadzony za darmo.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek