  • Data: 2002-04-16 07:59:56
    Temat: Re: koniec VC w dawnym Gdanskim
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lopez"
    > widzimy dostepne saldo i saldo zadluzenia, szkoda, ze brakuje chociaz
    takiej
    > banalnej funkcji jak 10 ostatnich transakcji. Funkcje podgladu sa za
    darmo,
    > a nawet, co niespotykane w Millennium, wydruk :-)

    no wlasnie, szkoda
    jak widac na moim przykladzie, wciskanie komus karty pracujacej na zupelnie
    nowych zasadach bez kilku skromnych informacji jest poronionym pomyslem.
    Powinni uczciwie zrobic wyciag z regulaminu gdzie kawa na łąwę byłoby
    spisane na jakich zasadach dziala ROR i karta w nowym banku, a potem ją
    proponować

    Niby znam te kilka roznych bankow ale o millennium wiem tylko ze nie nalezy
    do niego zagladac jak sie nie ma w nim rachunku, bo nie wiadomo czy za samo
    otwarcie drzwi prowizji juz nie wymyslili ;-))
    *** blad ***