  • Data: 2004-09-27 15:25:45
    Temat: Re: klucz w ING
    Od: "PshemeK" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Po pierwsze uzasadnienie idiotyczne, bo na razie to IE wyglada na
    > najbardziej zapluskwioną przeglądarkę(mimo, że pisana przed kupę
    > niewąsko opłacanych informatyków)

    Cholera. Muszę się zgodzić. No, ale to ING wymaga, żeby korzystać z IE.
    Także do połowy zwracam honor.

    > Po drugie. Po co ktoś miałby się włamywać na bankowy serwer ? Wystarczy,
    > że włamie sie na komputer klienta i przechwyci w tym przypadku 2 hasła
    > wpisywane przez użyszkodnika[1] i już. W dobie szalejących wirusów,
    > uważam to za jak najbardziej realne.

    Tu niestety muszę zwrócić honor w całości. Masz już więc 1,5 honora. Mój
    błąd.
    Ale....Nie słyszałem o takiej akcji, żeby ktoś sie włamał na komp klienta i
    skorzystał później z jego haseł. Nie znam osobiście nikogo, kto by nosił
    klucz ze sobą na dyskietce (CD, USB, czy czym tam jeszcze).

    > Po trzecie. Prcownicy banku też sa tylko ludźmi i też moze chcieliby
    > dorobić....

    Do tego nie potrzebują haseł do klucza, ani dostępu do bankowości
    internetowej klienta.

    > KJ
    > [1] - tak wiem, że przy logowaniu do ING podaje się tylko fragmenty hasła.

    Są banki, w których podaje się całe hasło i jak wspomniałem wyżej nie
    słyszałem o przechwytach tych haseł.

    Co nie zmienia faktu, że w dwóch pierwszych punktach przyznaję Ci rację.
    Wygląda na to, że się trochę zbłaźniłem :)

    Pozdrawiam

    PshemeK