  • Data: 2004-09-27 14:49:16
    Temat: Re: klucz w ING
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2004-09-27 16:47, PshemeK wrote:
    [...]

    > Usiłuję sobie natomiast wyobrazić próbę takiego włamu na chroniony przez
    > kupę firewalli sprzętowych i jeszcze większą kupę informatyków (którym płaci
    > się niewąskie sumki co miesiąc) serwer bankowy. I jakoś tu moja wyobraźnia
    > się poddaje.

    Po pierwsze uzasadnienie idiotyczne, bo na razie to IE wyglada na
    najbardziej zapluskwioną przeglądarkę(mimo, że pisana przed kupę
    niewąsko opłacanych informatyków)
    Po drugie. Po co ktoś miałby się włamywać na bankowy serwer ? Wystarczy,
    że włamie sie na komputer klienta i przechwyci w tym przypadku 2 hasła
    wpisywane przez użyszkodnika[1] i już. W dobie szalejących wirusów,
    uważam to za jak najbardziej realne.
    Po trzecie. Prcownicy banku też sa tylko ludźmi i też moze chcieliby
    dorobić....

    KJ
    [1] - tak wiem, że przy logowaniu do ING podaje się tylko fragmenty hasła.