  • Data: 2002-12-06 11:22:52
    Temat: Re: karty wypukle
    Od: "P.Sperling" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lesio, dzieki za pomoc, prawdopodobnie sprobuje z BZ WBK.

    RaF, gdybym nie doswiadczyl, to sam bym nie uwierzyl, tym bardziej ze
    przedtem przez pare lat mieszkalem w Stanach i nic takiego nie mialo
    miejsca, moglem wyslac co komu chcialem gdziekolwiek chcialem, byle bym mial
    pieniadze na koncie. A w Niemczech pare razy zdarzylo mi sie dzwonic z
    interwencja (zazwyczaj uwzgledniana). Nie wiem dlaczego tak jest, to nie
    moja sprawa, wiem tylko ze powinno byc tak, ze za moje uczciwie zarobione
    pieniadze moge sobie kupic co chce i wyslac pod dowolny adres, prawda? Moja
    znajoma (Polka) pracuje w CERNie pod Genewa, a mieszka pare kilometrow
    dalej, po drugiej strony granicy, we Francji i zadnych klopotow nie ma z
    przesylka do wlasnego domu we Francji. Moge sie tylko mgliscie domyslac
    dlaczego tak jest jest w jej przypadku, a moim nie. Ty widzisz sprawy jakimi
    powinny byc, ja - jakimi sa.

    Przemo