  • Data: 2002-06-13 18:01:31
    Temat: Re: jaki bank
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie rozśmieszaj mnie- VG mBanku- karta debetowa z limitem transakcji.
    > Lepiej prezentuje się byle VE jakiegokolwiek banku bez limitu wydatków, a
    i ubezpieczenie
    > pewnie też się znajdzie ;-)

    A co ma piernik do wiatraka ? Jakies brednie wypisujesz ;-/
    Ja pisalem o ubezpieczeniu :-) a limit transakcji to inna bajka. Zreszta po
    co Ci, az 20k ??? Sam kiedys pisales, ze przy swojej zlotej karcie pekao
    (hihihi :) zmniejszales limit... Poza tym chyba nikt rozsadny nie trzyma
    takiej kasy na koncie z karta.
    BTW uwazam, ze goldy to poroniony pomysl in genere, ale jak ktos lubi...
    Ps. Ja osobiscie wole kk, ale do kk trzeba zaswiadczenia...
    pzd