  • Data: 2003-05-21 20:35:40
    Temat: Re: jak oszczedzac dla dzieci?
    Od: "berdycz" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek Marciszewski" <z...@i...net.pl> napisał w wiadomości
    news:bagmhf$db5$1@korweta.task.gda.pl...
    > zastanawiam sie nad funduszem Pewny Start Dziecka w WBK. Podzial portfela
    > to 70 % obligacje 30 % akcje polskich przedsiebiortstw. Skladka 200 PLN /
    mc
    > Po 18 latach wedlug symulacji :-))) dziecko powinno zebrac 70 KPLN

    Symulacja 20 letnia jest dobra jak wróżenie z fusów.:-(
    20 lat temu był PRL. Ci co wtedy mieli swoje noworodki, dziś maturzystów i
    założyli im "lokaty" jak na tym wyszli ????
    Za 20 lat będzie po 3RP.

    Zapomnij o takich długotrwałych lokatach
    Oszczędzaj sobie gdziekolwiek, gdzie można się bez strat wycofać, albo
    zmienić portfel aktywów.

    Ja na taką okoliczność skupowałbym co miesiąc ( a nawet co tydzień)
    jednostki uczestnictwa SEB4 i przynajmniej co pół roku śledził wyniki. PSO
    ma mniejsze prowizje.

    czemu chcesz wpłacać raz w roku ??? Jesteś rentierem ????