  • Data: 2003-05-21 20:08:20
    Temat: Re: jak oszczedzac dla dzieci?
    Od: "Marek Marciszewski" <z...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A przy tej okazji to mam zasadnicze pytanie do Marka. Czy upierasz się
    > przy inwestowaniu w EURO? Bo jeśli tak to praktycznie nie masz wyboru.
    > Po odrzuceniu funduszy akcyjnych z przyczyn o których wspomniałem,
    > zostają tylko obligacyjne. W inne w tej walucie w Polsce nie
    > zainwestujesz, a i obligacyjne policzysz na palcach jednej ręki (chyba
    > nawet na jednym palcu - choć tego nie jestem pewien)

    Nie nie upieram sie, zdazylem sie juz zorientowac ze w Euro sa tylko lokaty
    i kredyty :-(
    zastanawiam sie nad funduszem Pewny Start Dziecka w WBK. Podzial portfela
    to 70 % obligacje 30 % akcje polskich przedsiebiortstw. Skladka 200 PLN / mc
    Po 18 latach wedlug symulacji :-))) dziecko powinno zebrac 70 KPLN
    MArek