    From: "Bogdan B." <b...@h...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: international money order
    Date: Thu, 12 Aug 2004 15:28:22 +0200

    AM wrote:
    > Mam problem - muszę zapłacić za udział w konkursie przy pomocy
    > "international money order" Czy da się coś takiego załatwić w Polsce
    > (najlepiej w Poznaniu)? Gdzie? Na jakich zasadach?
    > Byłem w BZWBK ale tam nic nie wiedzieli w tej kwestii :(
    >
    > Przeglądałem archiwum pod tym kątem ale nic nie znalazłem - wszystkie
    > wpisy były b.stare, a mam nadzieje że może się ostatnio poprawiło w
    > tej kwestii.

    To nie trzeba było patrzeć na te stare wpisy tylko na ten wczorajszy...
    Był tu ktoś kogo zacytuję:
    "wyciąg z TOiP Pekao SA :
    4.3 Sprzedaż International Money Order emisji Barclays Bank (IMO)
    0,5 %
    min równowartość GBP 6,- (wg kursu średniego)
    4.4 Sprzedaż poleceń wypłaty za granicę 0,25 - 0,5%
    min zł 20,-
    max zł 250,-
    http://www.pekao.com.pl/tabele1s5.xml?/lang=PL/00137
    3-886200-16472