    From: Roman Kubik <W...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ... i o mBanku w mBanku
    Date: 20 Jan 2002 20:32:52 GMT
    Sender: Romek <r...@f...sb.gov.pl>

    > Kwestia przyzwyczajenia, zresztą mnie też się podoba tak jak jest.

    a ja lubie jeszcze inaczej ;)
    nie mam karty do eKonta, bo na eKoncie pieniadze mam tlyko na chwile, zeby
    zaplacic rachunki, a uzywam karty do eMaxa, bo na eMaxie mam pieniadze.
    nie boje sie tak bardzo o nie, bo mozna dziennie wyplacic tylko 1000 PLN,
    wiec nawet gdybym mial konto powiazane z karta osobne na drobne wydatki,
    to i tak na nim byloby wiecej... (ale akurat glownie ze wzgledu na platnosci
    karta niz wyciaganie gotowki).
    Jak eMax bedzie mial mozliwosc wyplaty w bankomacie 15,000 to zaczne sie
    martwic... i zrobie sobie drugiego eMaxa :-) bez karty.
    Wydaje mi sie, i ostatnie wiesci z mB utwierdzaja mnie w tym przekonaniu,
    ze % na eKoncie spadnie raczej radykalnie i pod tym kontem sie "szkole" ;)
    eKonto moze i rulez, ale tylko na platnosci, eMax uber alles jesli chodzi o %.

    a co do samych kart, to akurat mi bardziej sie podoba cien delfina na eKontowej
    karcie (:-)) - moze dlatego, ze takiej nie mam (a zona ma).
    Ale i tak ptaszek na EC/MC z PBK jest (imho) najladniejszy.
    Szkoda tylko, ze od dawna ta karta jest dla mnie tylko zbiornikiem kurzu...
    bardzo pieknym zbiornikiem! ;))))

    pozdrawiam

    romek