  • Data: 2008-05-28 18:09:46
    Temat: Re: gorąco NIE polecam pekao sa
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dzisiaj odwiedziłem bank (już pekao sa - małe litery zamierzone) i
    > panienka poinformowała mnie, że harmonogramu mi nie da gdyż bede dostawał
    > co miesiąc

    Bo super duper system pekao nie drukuje harmonogramu (takego jak w BPH)

    > pisemko z banku o wysokosci kolejnej raty!!

    Ale właśnie to wysyła.

    > Aneks zamiast paru linijek tekstu zawiera 4 strony drobnego druczku - nie

    To już pisze człowiek a nie system.

    > podpisalem go, zabrałem egz. do domu, aby poczytać co ten bank napłodził w
    > tym aneksie.

    Mozna i tak

    > Panienka poniformowala mnie, że raty wpłacać mam na nowe konto (wcielenie
    > oddziału - a ROR wcześniej przezornie zlikwidowalem) afilacyjne
    > (techniczne) -wydrukowala mi numer zaczynający sie od 00...

    No bo super duper system pekao nie potrafi w jednej linijce wydrukować
    pełnego numeru NRB rachunku

    > i jednocześnie skresliła na wydruku te początkowe zera i napisała
    > długopisem 11..

    Innego wyjścia nie ma

    > Natomiast własciwe konto kredytu to ponoc inne konto.....

    Zgadza się

    > Powiedziałem na to, że wpłat będe dokonywał na stare konto, chyba, że bank
    > mnie poinformuje na piśmie o nowym numerze!! A gdyby przyszlo mi do glowy

    Jak chcesz mieć problemy i składać kolejne reklamacje to jak najbardziej
    wpłacaj bezpośrednio na rachunek kredytowy. Tylko nie zdziw się że
    wcześniejsze wpłaty nie są zaksięgowane na ratę, że są później księgowanie
    itp itd.

    > wpłacić gotówką w kasie banku ratę kredytu to moge to zrobić, ale tylko z
    > kartą IKM czy jakoś tak:(

    A to już nieprawda - jak znasz numer rachunku technicznego to wpłacisz. Ale
    tylko na techniczny albo na stary bepehowski (ale chyba kasa wtedy eliksirem
    idzie)

    > Załamka.

    Mało powiedziane.

    Darek