  • Data: 2008-05-28 21:50:32
    Temat: Re: gor?co NIE polecam pekao sa
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam Płaszczyca pisze:

    > ROTFL. Ciekawe jak to się ma do kodeksu cywilnego, który wprost mówi,
    > że nie można odmówić przyjęcia należnej gotówki.

    Albo jesli oplacic rate przyjdzie ktos inny (np potomek).

    Sadze, ze byli pracownicy BPH gubia sie w nowych procedurach - IKM jest
    niezbedna przy wyplatach i to w obcych oddzialac. Zreszta, jak ktos sie
    uprze to wyplaci bez IKM i w obcym, tyle, ze wtedy chyba personel musi
    potwierdzac telefonicznie tozsamosc w macierzystym oddziale.
    Bzdura ta ikm - miala stanowic nezplatna alternatywe karty bankomatowej,
    do szybkich wyplat w kasie, a zrobili z niej zastepczy dowod osobisty, a
    wlasciwie nawet dokument zastepujacy dowod. W latach 90-ych, gdy bylem w
    tym banku, jeszcze sie tak nie modlili do tej IKM - po prostu
    przyspieszala wyplate w kasie.