  • Data: 2011-04-03 14:56:57
    Temat: Re: gdzie kredyt na auto
    Od: Simple Man <c...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    > Za 300zł można kupić dobry, markowy garnitur. Ba, nawet taki, który dopiero
    > w przyszłorocznej kolekcji się znajdzie.

    Kwestia co dla kogo jest markowe. Ja uważam, że za 300 PLN nie kupi się
    dobrych butów, że o garniturze nie ma co wspominać.

    > Jesli jest ekonomicznie bez znaczenia, to lepiej nie kupować go wcale.

    Pieniądze są po to żeby je wydawać, a życie jest jedno, w dodatku
    krótkie i należy je przeżyć jak najprzyjemniej. Jeśli dla kogoś oznacza
    to zakup samochodu (nawet na kredyt) to należy auto kupic.

    > Dla sprzedawców kredytów, istotnie.

    Oczywiście że najlepiej nie mieć długów i kredytów ale nie to jest
    najważniejsze.