  • Data: 2006-07-18 12:29:10
    Temat: Re: fundusz...
    Od: "zaemka" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tydzien temu zakupilem jednostki arki akcji i po tygodniu jestem 5%
    > do tylu. To co prawda fundusz długoterminowy, ale jak w najbliższym
    > czasie będzie spadać w takim tempie, to nie zostanie mi nic z czego
    > mógłbym odrobić straty.
    > Pytanie: czekać czy uciekać?

    Witanie,

    SPOKOJNIE - BEZ NERW, nie patrz codziennie na wyniki - spójrz za pół roku,
    też zainwestowałem i trochę nerwów było ale się odrobiło,
    poczekaj i weź na luz i kup sobie piwo (dobrze poprawi Ci humor),
    a wyniki statystyki wykresy aloesy i inne bzdesy nie dla nas inwestorów,
    nie złamią nam humorów - poczekamy i wygramy,
    a w Mercedesy zaprosimy nasze damy.

    pozdrawianie