  • Data: 2018-12-19 15:04:05
    Temat: Re: frankowicze
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-12-18 o 20:40, z pisze:
    > Dajcie już spokój.
    > Są tacy co dzięki kredytowi we frankach mogli w ogóle wziąć kredyt i
    > dużo zaoszczędzić na dojazdach do pracy. W dodataku mają większy wybór
    > tej pracy i mimo że kurs wzrósł to rata NIE.
    > Są tacy i tacy.

    to nie tak, że nie mogli w PLN, chcieli w CHF bo mogli otrzymać większą
    kwotę

    jak możesz spłacać ratę 1200 zł to bierzesz kredyt z ratą 1000 zł
    (różnica na ew. wzrosty raty), ale jak ktoś celował w 1200 zł a po
    wzroście o 100% był już udupiony (koszty go przerastały) to niestety
    dokonał złego wyboru

    > Chodzi o przestrzeganie prawa.
    > Mam świadomość że jako słabsza strona umowy mogę być następnym razem
    > OSZUKANY, mogę strać lokum, pracę i wszyscy znowu umyją ręce.
    >
    > I to przez kogo? Ładną panią z za biurka bankowego
    >
    > PROTESTUJĘ :-)

    pani z banku może oszukać, ale tak samo lekarz, mechanik czy jakaś
    duchowna osoba, wszędzie się czarne owce trafiają

    --
    pozdrawiam
    RobertS