  • Data: 2006-03-24 19:05:59
    Temat: Re: eWyciąg - w BZWBK
    Od: "Kajo" <k...@W...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Markus Sprungk wrote:

    > Też mam. Ciekawe ile to będzie kosztować :)

    "eWyciąg to oferowana *bezpłatnie* elektroniczna wersja wyciągu z
    rachunku bankowego zawierająca takie same informacje jak wyciąg
    papierowy.
    Zapoznaj się z wersją demonstracyjną usługi. Jeśli taka forma
    otrzymywania wyciągów bankowych Ci odpowiada, zaakceptuj poniższe
    oświadczenie. Wówczas będziesz mógł korzystać z comiesięcznych
    eWyciągów. "

    --
    Kajo