  • 1. Data: 2003-06-11 21:03:00
    Temat: Re: e-direct w VWBank
    Od: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f127.n480.z2.fidonet.org>

    Hello marek!

    11 Jun 03 09:06, marek -> do All:

    m> Ja wyslalem do nich zapytanie w tej sprawie ale nie dostalem zadnej
    m> odpowiedzi.

    Wszystkie "virtuale" przewidywały posiadanie rachunku "głównego" w jakimś
    "marmurku". Wszelkie e-konta mialy być z założenia kontami pomocniczymi
    (lokacyjne "a vista", rozliczeniowe).
    Do dziś w mBanku na eMax'ie można zdefiniować jeden przelew. W założeniach mial
    to być wlasnie przelew do "marmurka".
    ogolnie: - to taka "zaszlość historyczna".

    Pozdrawiam!
    Mariusz -=maVox=-

  • 2. Data: 2003-06-12 21:29:27
    Od: "citi69" <c...@p...onet.pl>

    Dokładnie pamientam jak zakładałem Plus Konto wyjaśniono mi, że jest to coś
    w rodzaju rachunku domyślnego - wystarczyło powiedzieć proszę o przelew na
    mój rachunek i bank był pewien o co chodzi (szczególnie przy duzych
    kwotach).
    Potwierdziłem, że tej rubryki absolutnie nie trzeba wypełniać, w końcu
    posiadanie innego konta w banku nie jest obowiązkiem ...))
    pozdrawiam
    A.

  • 3. Data: 2003-06-12 21:36:21
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bcarc5$9ag$...@a...news.tpi.pl,
    citi69 <c...@p...onet.pl>:

    > to coś w rodzaju rachunku domyślnego - wystarczyło powiedzieć proszę
    > o przelew na mój rachunek i bank był pewien o co chodzi (szczególnie
    > przy duzych kwotach).

    To jakas fuzzy logic maja ;)

    > Potwierdziłem, że tej rubryki absolutnie nie trzeba wypełniać, w końcu
    > posiadanie innego konta w banku nie jest obowiązkiem ...))

    Obowiazkiem nie jest, dlatego jest kratka "nie posiadam". Ale jak sie juz
    ma, to obowiazkiem poswiadczonym podpisem za prawdziwosc jest go podac ;)
    Tylko ktory podac???

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-06-12 22:57:57
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Obowiazkiem nie jest, dlatego jest kratka "nie posiadam". Ale jak sie juz
    > ma, to obowiazkiem poswiadczonym podpisem za prawdziwosc jest go podac ;)
    > Tylko ktory podac???

    No wlasnie - ja zaznaczylem "nie posiadam" gdyz byla to pierwsza mozliwa
    opcja. Drugiej zaznaczyc nie moglem rowniez bo bylo "podaj rachunek"
    - czego uczynic nie moge bo mam "rachunk_I_" :->

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl