    From: "zjac" <z...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: e-bank - pytanie
    Date: Thu, 5 Dec 2002 09:03:41 +0100

    Użytkownik "Human Being" <g...@p...onet.pl> napisał:
    (...)
    > Czyli podsumowując, jeżeli nie prowadzisz działalności gospodarczej,
    > to polecam mBank lub ewentualnie inteligo.

    A jak jest sprawa potwierdzania transakcji ?
    nie wykupilem co miesiecznych wydrukow (15zł ??!!)
    wiec jak zrobie przelew i ktos bedzie twierdzil, ze go nie otrzymal ....
    ... czy zwykly wydruk jaki sobie zrobie na stronie mbanku mojej transakcji
    ma jakas moc prawna ??? ... pewnie nie ....
    ale moze przesadzam .... takie sytuacje sie pewnie nie zdazaja ;-)

    Pozdrawiam
    jacek