  • Data: 2004-05-31 08:50:38
    Temat: Re: dziwna praktyka wlasciceli sklepow
    Od: kuba <s...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pieknego dnia 30 maj 2004,Maciej Maciejewski napisal(a) taki ciekawy
    tekst-wart przeczytania :

    > Ja tam zostawilem zakupy na ladzie i podziekowalem
    > (IMHO byly to lody i mrozona pizza a na dworze bylo 25 stopni)

    I co ulge poczules,dowartosciowales sie jaki to swiatowy czlowiek
    jestes bo tylko plastik masz w portfelu?
    Zawsze mnie smiesza ludzie piszacy na tej grupie placacy za paczke
    zapalek karta.Jak to ciezko miec w kieszeni 50 zl drobnych.
    Swiatowcy z Koziej Wulki z pierwsza karta w nowym portfelu z trzema
    kartami z innych bankow z wkladem po 100 zl na kazdej.

    --
    Ab gb zavr ebmcenpbjnyrf :)
    Znfm h zavr cvjb !!