  • Data: 2004-05-31 08:58:06
    Temat: Re: dziwna praktyka wlasciceli sklepow
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I co ulge poczules,dowartosciowales sie jaki to swiatowy czlowiek
    > jestes bo tylko plastik masz w portfelu?
    > Zawsze mnie smiesza ludzie piszacy na tej grupie placacy za paczke
    > zapalek karta.Jak to ciezko miec w kieszeni 50 zl drobnych.
    > Swiatowcy z Koziej Wulki z pierwsza karta w nowym portfelu z trzema
    > kartami z innych bankow z wkladem po 100 zl na kazdej.

    A dlaczego się Go czepiasz? Jeżeli sklepikarz się obwiesza nalepkami a
    później odmawia przyjęcia zapłaty kartą, to według Ciebie jest ok? Jak
    nalepki są dla szpanu, to niech wywiesi ogłoszenie, że to szpan -
    przynajmniej będzie wszystko jasne i nie będzie narażał ludzi na stratę
    czasu.

    Ps. Kozia Wólka - słownik ort. możesz kupić za gotówkę ;-))))

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn