    From: "Jacek Kr" <j...@h...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw,pl.biznes.banki
    Subject: Re: doradztwo
    Date: Thu, 28 Mar 2002 19:38:34 +0100

    Jestem zdania,że przy zarządzaniu indywidualnym pieniędzmi kilku bogatych
    biznesmenów ,zajetych swoją działalnością łatwiej jest och oszukać ,bo oni
    ufni w fachowość zarządzających nie sprawdzają zawartości swojego portwela
    zbyt często.Natomiast wielu drobnych ciułaczy kontroluje stan swojego
    portwela
    przynajmniej 1 raz w tygodniu.I na nieakceptowalne zniżki reagują
    natychmiast.
    Ci pierwsi płacąc dużą prowizję są pewni sukcesu za tą prowizję natomiast
    można powiedzieć,że drobni ciułacze stale patrzą na ręce zarządzającego.
    Dlatego,mimo,że zarząd indywidualny może dać 80-100% zysku rocznie,wolę
    zaufać
    funduszowi inwestycyjnemu(dotychczas ufałem DWS z zadowoleniem).
    Proszę p.Jacka Maliszewskiego o potwierdzenie lub zaprzeczenie słuszności
    mojego rozumowania.
    jk.