  • Data: 2015-01-15 13:44:31
    Temat: Re: dobicie frankowców
    Od: Marvin <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale swoja droga do jestem ciekaw porownania dwoch kredytow hipotecznych,
    > w CHF i w PLN, zawartych w 2007 czy 2004r.
    > Ile wynosily raty w zlotowkach przez te kolejne lata, ile teraz
    > wynosza, ile kapitalu juz splacono.
    > Bo wbrew protestom ciagle mi sie wydaje, ze to nie byl zly wybor - o ile
    > ktos zniesie wyzsze raty i nie bedzie musial nagle doplacac lub
    > ubezpieczac utraty wartosci nieruchomosci.

    Mam w pracy kolegę, który ma kredyt w CHF. Wziął jak franek było po 2.08
    w sierpniu 2008 roku 400 tys. CHF i kupił dom pod Warszawą.
    Generalnie radzi sobie i żyje jakoś, ale nerwy i stres go niszczą,
    musiał też dopłacić 2 lata temu 6000 zł na dodatkowe ubezpieczenie z
    tytułu dodatkowego zabezpieczenia przy wzroście kredytu w stosunku do
    wartości nieruchomości.

    Jak wspomniałem kolega radzi sobie, ale jego nerwy też mają wysoką cenę
    jaką płaci i mało kto taką pozycję uwzględnia w kalkulacjach.

    Marvin