    From: "Jan Werbiński" <j...@h...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: co z nimi zrobic?
    Date: Tue, 12 Feb 2002 09:22:01 +0100

    > b) adwokat Jana W. 5000zł
    > Czy tak? Myślę, że nie jest to takie proste...

    Tak będzie jeżeli adwokat będzie potrzebny np dlatego, że obowiązki nie
    pozwalałyby mi osobiście się tym zająć.
    W praktyce jeszcze nie próbowałem wciągać adwokata w zakładane przez siebie
    sprawy ale od następnego razu obiecałem sobie, ze ustanowię pełnomocnika do
    każdej sprawy, w której będę miał spore szanse wygrać. Wyłącznie w celu
    oszczędności czasu. Ciągnące się miesiącami sprawy o różne bzdury sprawiają,
    że prawdopodobieństwo, że nie będę mógł uczestniczyć jest tak duże, że
    mógłbym przegrać mając rację ale nie mogąc sie stawić.

    Dotychczas domagałem się zwrotu dodatkowych kosztów poniesionych przeze mnie
    w związku ze sprawą (np, listy, odsetki, wynajęcie zastępczego samochodu) i
    zwykle było to rozpatrywane pozytywnie.
    --
    Jan Werbinski +48 68 3630000 +48 606 269777
    j...@p...pl ....._[:]) bul, bul, bul, bul