    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: chwilówka z RRSO 0%?
    Date: Fri, 23 Oct 2020 13:51:01 +0200

    dyskusyjnych:m...@p...waw.pl...
    cyklista <c...@k...pl> writes:

    >Dobra dobra, "szara strefa" pieczątek w szczególności lekarskich
    >istniała i nawet bardziej rozgarnięci uczniowie podstawówek
    >(a tym bardziej ponad) to rozumieli.

    >W jakim czasie to był fizycznie jeden zakład to nie wiem, ale
    >przyznaję
    >że ta wiedza nigdy nie była mi do niczego potrzebna.

    W tamtych czasach, a nawet dawniej, to po prostu takich zakladow
    pieczatkarskich bylo malo.
    Wiec moze i cos tam kontrolowaly, a moze do lekarskich byl faktycznie
    jakis osobny.
    Jak to w praktyce dzialalo, to mozna zobaczyc w filmie "Konsul"
    ("ale tu na zamowieniu nie ma pieczatki" "no wlasnie, nie ma, pan
    zrobi, sie przystawi i bedzie")

    A potem przyszla koncowka lat 80-tych, technologia sie uproscila,
    wytworcow pieczatek przybylo, checi do sprawdzania czegokolwiek nie
    mieli - kazdy mogl sobie zamowic co chcial.
    No moze czasem by odmowili, gdybym nie wygladal np na "Urzad Skarbowy"
    czy "Bank PKO" :-)

    J.