  • Data: 2008-02-20 11:35:54
    Temat: Re: bezsens podstawowej funkcjonalnosci KK
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:3c0466f9-f069-4a43-8d9d-eb2b97ae5631@i29g2000pr
    f.googlegroups.com...

    A roczny koszt takiego przelewania to raptem 76 zł - opłata roczna 58
    zł za kartę i 6 przelewów po 3 zł.
    Zysk znacznie większy. Przestawiałem taką możliwość znajomym, ale na
    te kilkadziesiąt dodatkowych odsetek miesięcznie jakoś nie było
    chętnych.

    Rozmawiałem z dziewczyną pracująca w Getin. Oni tam czasami sami polecają
    klientom ten sposób postępowania. I czasami klienci się "boją" tak robić.
    Wydaje im się, że tak chyba "nie wolno". Przezabawne.

    Ja tam szanuję każdy zysk, który wymaga ode mnie tylko wirtualnych operacji
    a nie np. rannego wstawania czy robienia czegoś, albo w ogóle jakiegoś
    wysiłku. Citi i Getin już mam. Pozostaje mi się postarać jakoś o BZWBK, choć
    dopóki nie wprowadzą procedury przenosinowej nie mam perspektyw. :-)

    marekz